інформатика це для дітей
інформатика це для дітей
Інформатика начебто розчиниться в безлічі своїх додатків. Використання комп'ютера на уроках дозволяє перетворити курс у захоплюючу гру. Гра на уроках у молодшій школі надихає учнів. Програма орієнтована на програмно-методичні комплекси - це розвиваючі комп'ютерні ігри для дітей від 6 до 9 років, які добре вписуються в систему розвиваючого навчання в початковій школі. Освоєння комп'ютера відбувається в ігровій формі, дозволяє здійснювати зв'язок з такими предметами як українська мова (кросворди), математика (вирішення прикладів в ігровій формі), малювання, музика.
Це допоможе вчителю зробити урок цікавим, різноманітним і ефективним. Інші методичні матеріали на урок Інформатика скачати. Цікава інформатика. у 2 – 4 класах. Посібник для вчителя. Рокитне – 2013. О. П. Колдунович. Цікава інформатика. у 2 – 4 класах. Рокитне – 2017. Автор упорядник. Колдунович О. П., вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії Єльнівського НВК «ЗНЗ І – ІІ ступенів – ДНЗ», «Цікава інформатика у 2 – 4 класах» – Рокитне: 2017 р. – 25 с. Рецензент: Стрілець Вікторія Леонідівна. – методист районного. Методкабінету Рокитнівської районної ради. Посібник містить матеріали для організації уроків інформатики у початкових класах.
Інформа́тика — теоретична та прикладна (технічна, технологічна) дисципліна, що вивчає структуру і загальні властивості інформації, а також методи і (технічні) засоби її створення, перетворення, зберігання, передачі та використання в різних галузях людської діяльності. Основне теоретичне завдання інформатики полягає у визначенні загальних закономірностей, відповідно до яких створюється інформація, відбувається її перетворення, передавання та використання у різних сферах діяльності людини.
«Інформатика 5-9» - це старий математично-алгоритмічний сухар з перекошенням в бік програмування. У методичних рекомендаціях 2016/2017 н. р. для дітей 8 класу: «рекомендується розпочинати вивчення процесу розроблення програм з використанням повнофункціональної мови програмування і середовища програмування». І рекомендовано «використовувати середовища програмування: Object Pascal, Visual Basic, Python, Java, C#, C++, Lazarus (мова Object Pascal)». Тобто, це аж ніяк не початкове знайомство з основами програмування та не згаданий у стандарті «розвиток алгоритмічного мислення». Структура та стилістика програми інформатики 5-9 є застарілим, ще в дусі старих радянських часів, документом.
Материнськими науками для інформатики стали математи-ка, кібернетика, системотехніка, електроніка, логіка і лінгвісти-ка. Основними науковими напрямами інформатики на сьогодні є теоретичні основи обчислювальної техніки, статистична теорія інформації, теорія математичного моделювання та обчислюваль-ного експерименту, алгоритмізація, програмування, штучний інтелект і інформологія, яка вивчає процеси комунікації та роз-повсюдження інформації в соціальних системах» [10]. Інформатика в школі. Модуль 1. тики: введення в навчальний план загальноосвітніх шкіл кур-су «Основи інформатики та обчислювальної техніки» для 9-10 (старших на той час) класів. 2. ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ.
Що таке інформатика? Це сучасна галузь знань, яка інформує про способи одержання, зберігання, використання, систематизування і перетворення отриманої інформації. З її допомогою ми вивчаємо інформаційні процеси, що відбуваються в економіці, науці, соціумі та інших сферах суспільства. Довкола нас багато різної інформації, а інформатика - це та наука, яка дозволяє розібратися з усім цим обсягом, тому вона й отримала таку назву. Чи потрібно вивчати інформатику всім без винятку школярам? . Комп'ютерну грамотність сучасні діти починають засвоювати із раннього дитинства, але більш усвідомлено і детально ці знання вони отримують під час навчання в школі.
Створення комп'ютерних класів у загальноосвітніх школах – нагальна проблема сьогодення. І поряд із фінансовою підтримкою у цій справі не менш важливою для викладачів інформатики та директорів шкіл є інформаційна підтримка та допомога. До вашої уваги прості правила, розроблені на основі діючих на Україні Методичних рекомендацій з гігієнічних та ергономічних умов організації робочих місць і режиму навчальних занять з використанням обчислювальної техніки в середній загальноосвітній школі, Шведсього стандарту MPR-II та Міжнародного стандарту ISO 9241, відповідність яким сприятиме забезпеченню.
Це генетичний код, завдяки якому діти такі схожі на батьків. Отже, в різних наукових дисциплінах і в різних областях техніки існують різні поняття про інформацію. Нам же, приступаючи до вивчення інформатики, треба знайти щось загальне, що об'єднує різні підходи. І така загальна межа є. Всі галузі науки і техніки, що мають справу з інформацією, сходяться у тому, що інформація володіє чотирма властивостями. Інформацію можна: створювати, передавати (і, відповідно, приймати), зберігати і обробляти. У будь-якому суспільстві люди передають, зберігають і переробляють інформацію. Повідомлення по .
Інформатика – це наука, яка вивчає засоби отримання, обробки, зберігання та поширення інформації за допомогою комп’ютера. 2. Ознайомлення з підручником, його героями. Ми будемо поступово, сходинками вивчати цей предмет і станемо знавцями науки інформатики, а допоможить нам у цьому підручник. Розгляд підручника дітьми. Крокувати стежками нових знань разом з нами будуть герої підручника. Послухайте про них історію. Доповнити ваші знання з цих питань допоможе перегляд комп’ютерного слайд-фільму «Правила поведінки в кабінеті інформатики і як поводитись з комп’ютером». 5. Фізкультхвилинка для очей. Сплять маленькі совенята. Раз! – розкрили оченята.
Інтеактівні ігрові вправи для вивчення предмета Інформатика в школі. Займатися в режимі он-лайн безплатно. Скачати. Інтерактивні вправи у поміч навчанню школярів предмету Інформатика. Тут ви знайдете матеріали та ігрові вправи, призначені для того, щоб полегшити школярам засвоєння деяких тем шкільного курсу математики. Грати в режимі он-лайн. Скачати.
Інтеактівні ігрові вправи для вивчення предмета Інформатика в школі. Займатися в режимі он-лайн безплатно. Скачати. Інтерактивні вправи у поміч навчанню школярів предмету Інформатика. Тут ви знайдете матеріали та ігрові вправи, призначені для того, щоб полегшити школярам засвоєння деяких тем шкільного курсу математики. Грати в режимі он-лайн. Скачати.
Пропедевтичний курс інформатики, використання комп’ютера як засобу навчальної діяльності, що передбачає оволодіння дитиною первинними навичками роботи на комп’ютері (орієнтовно 1-6 класи). Загальна й інструментальна інформатика — базовий курс інформатики, орієнтований на формування компетентного користувача (7 – 9 класи). Поряд з роботою дітей з прикладними програмами шкільна практика має приклади використання інтелектуальної навчаючої системи ЛОГО для розвитку алгоритмічного мислення та пропедевтики основ алгоритмізації та програмування. Діти у цьому віці можуть на уроці працювати з комп’ютерними програмами 10-15 хвилин (для 6 класу - 20 хвилин). Базовий курс інформатики.
Таким чином, інформатика базується на комп'ютерній техніці й немислима без неї. Інфоpматика - комплексна наукова дисципліна з найширшим діапазоном застосування. Її пріоритетні напрямки: - разpаботка обчислювальних систем і пpогpамного забезпечення . - методи штучного інтелекту, що моделюють методи логічного й аналітичного мислення в інтелектуальній діяльності людини (логічний висновок, навчання, розуміння мови, візуальне сприйняття, ігри й ін.); - системний аналіз, що вивчає методологічні засоби, які використовуваються для підготовки й обгрунтування рішень по складних проблемах різного характеру; - біоінформатика, що вивчає інформаційні процеси в біологічних системах
Програма «Інформатика – перший рік навчання» – це надійний помічник для проведення уроків інформатики у 2 класі. Скарбниця знань – 1 рівень (2–4 класи). Комп’ютерна програма «Скарбниця знань. Шукачі скарбів» є складовою частиною курсу «Шукачі скарбів». 17. Також діти навчаться групувати предмети за видовими і родовими ознаками, розпізнавати відносини в множинах, ознайомляться з алгоритмізацією, масивами, будуть розвивати логічне мислення і творчі здібності. Навчально-методичний посібник, робочий зошит, програмне забезпечення на сайті vesna-books.com.ua.
Програма з інформатики, яка передбачає здійснення базової підготовки учнів до використання комп'ютерів в навчальній діяльності і повсякденному житті. В 2008 році я почала викладати інформатику в школі для дітей з 3 по 11 кл. Так як за державною програмою інформатика тоді викладалась лише в старших класах, то я отримала можливість донести до дітей ту інформацію, яку вважала необхідною і корисною для них. Для цього мені потрібно було розробити свою авторську програму і погодити її з методистом. Так я і зробила… \ \ Можливо на даний момент ця програма уже не актуальна. Але це мій досвід. За цією програмою я працювала два роки, доки не перейшла в іншу школу.
Комп’ютерна грамотність та інформаційна культура. Педагогічні функції шкільного курсу інформатики (ШКІ). Сторінка. 1/11. Дата. 12.03.2013. Інформатика — комплексна наукова й інженерна дисципліна: об'єктом якої є інформаційні процеси будь-якої природи; предметом є нові інформаційні технології, які реалізуються за допомогою комп'ютерних систем; методологією — філософські основи природничих і гуманітар-них наук, обчислювальний експеримент. у/ Інформатика — динамічна наука, що інтенсивно розвивається та суттєво впливає на розвиток інших наук і технологій. Вона перетворюється із суто технічної на фундаментальну суспільнозначущу науку.
1. Найважливіша особливість постановки курсу інформатики на базі комп'ютерного класу — це систематична робота учнів з комп'ютером на кожному уроці інформатики. 2. Використання комп'ютера разом з методично доцільними педагогічними програмними засобами дозволяє вдосконалити стиль та прийоми роботи вчителя за рахунок перекладання на комп'ютер рутинних операцій і забезпечення вчителеві творчого підходу до розв'язування завдань навчання і виховання. 9. Необхідність ефективного використання сучасних комп'ютерно-орієнтованих систем навчання для забезпечення гармонійного розвитку, навчання і виховання дітей, потребують від вчителя високої професійної компетентності.
Наука «Інформатика» Структура курсу «Інформатика» Поняття, властивості інформації Інформатика — це наука, що систематизує прийоми створення, збереження, відтворення, обробки та передачі інформації засобами обчислювальної техніки, а також принципи функціонування цих засобів та методи керування ними. Термін «інформатика» походить від французького слова Informatique і утворене з двох слів: інформація та автоматика. Поява інформатики зумовлена виникненням і поширенням…
Діти у цьому віці можуть на уроці працювати з комп’ютерними програмами 10-15 хвилин. Діти від 7 до 10 років швидко оволодівають вміннями та навичками роботи з комп’ютером, у них розвивається образне мислення, під час навчання створюється комфортний емоційний фон, розвивається їх самостійність в пізнавальній роботі, підсилюється процес індивідуалізації навчання. Навчання у цьому віці повинно йти в ігровій формі. Це, скоріш, не поглядові розбіжності (проти того, що в сучасних умовах інформатика є одним з базових предметів, і її обсяги потрібно збільшувати, не заперечує ніхто), а відмінності у фактичних обсягах вивчення дисципліни в різних навчальних закладах.
Коментарі
Дописати коментар