контрольна робота 9 клас зарубіжна література романтизм
контрольна робота 9 клас зарубіжна література романтизм
Зарубіжна література. 9 клас. Контрольна робота№2 "Романтизм. Творчість Г.Гейне і Дж.Байрона". Різнорівневі комбіновані завдання: тести, завдання на встановлення відповідності, завдання з вибором декількох правильних відповідей, завдання на знання тексту і теорії літератури, творче завдання. Конспект на урок Зарубіжна література скачати.
Тестові завдання та контрольна робота із зарубіжної літератури для 9 класу за темою «Романтизм»Тести як форма контролюНайважливішим компонентом педагогічної системи і складовою частиною освітнього процесу є контроль за навчальною діяльністю учнів, призначений для визначення успішності навчання кожного учня, аналізу отриманих результатів та корекції подальшого процесу навчання.
План-конспект уроку Зарубіжна література 9 клас І семестр 2017 рік Паращич - розроблено з урахуванням предметних і ключових компетентностей, вікових особливостей підлітків та новітніх педметодик - КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2 ЗА ТЕМОЮ «РОМАНТИЗМ: ТВОРЧІСТЬ Г. ГЕЙНЕ, ДЖ. Ґ. н. байрона» - романтизм. Мета (формувати компетентності): предметні (уміння визначати роль письменників-романтиків у розвитку та втіленні ідей романтизму, характеризувати вивчені твори як вершинні здобутки письменників доби романтизму; словниковий запас.
Із літератури романтизму. Варіант І. Початковий рівень (кожна правильна відповідь — 1 бал). Завдання з вибором однієї правильної відповіді. 1. Укажіть, яке з тверджень є правильним щодо суті романтизму: а) протиставлення ідеальних уявлень буденній реальності; б) наявність правил та канонів; в) тенденція до типізації, настанова на «правдиве» відображення світу; г) гуманізм та зображення гармонійно розвиненої людини. 2. Укажіть добу, до якої зверталися романтики у пошуках естетичного ідеалу: а) Відродження
Розв’язання завдань до посібника 9 клас Зарубіжна література СТОЛІЙ (зошит для контролю навчальних досягнень) 2017 рік. Контрольна робота №2. Романтизм. ВАРІАНТ І. 1. Визначте ознаку романтизму. В зображення виняткового характеру у виняткових обставинах; 2. Укажіть назву поетичної збірки Г. Гейне. Г «Юнацькі страждання». 3. Позначте рядок із поезії Г. Гейне. В «І бачить він сон про пальму»; 4. Назвіть країну, де прожив останні роки свого життя Г. Гейне.
Контрольні завдання "Із літератури романтизму" охоплюють теоретичні питання щодо засад романтизму як літературного напрямку та творчість Е.Гофмана ("Малюк Цахес."),Дж.Байрона (поема "Мазепа"), Г.Гейне ("Книга пісень"). Автор: Танасійчук Алла Володимирівна, учитель російської мови та світової літератури ЗОШ І-ІІІст.Новокаховської міської ради. Джерело: Підручник Є.Назарець "Зарубіжна література", 9 клас. 9_kl._kontrolni_zavdannya._romantyzm.docx - 12.94 KB. Предмети: Світова література.
Головна » Файли » Завдання » 9-й клас. Завдання для контрольної роботи «Із літератури романтизму» (9 клас). [ Викачати з сервера (20.3 Kb) ]. 07.02.2015, 20:30. Картки (І, ІІ, ІІІ, ІV варіанти) Завдання 1-6 – 1 правильна відповідь (по 1 балу) Завдання 7-9 – 2 правильні відповіді (по 2 бали). Формат: doc. 1.
ОСВІТА_ЛЮБОХИНИ. БЛОГ вчителя зарубіжної літератури, англійської та російської мови Цьось Тетяни Степанівни. Головна сторінка. ВІЗИТКА. Про автора. понеділок, 24 квітня 2017 р. Контрольна робота по темі: "Від романтизму до реалізму (О. Пушкін, М. Лермонтов)" за старою програмою 9 клас. Контрольна робота по темі: «Від романтизму до реалізму(О. Пушкін та М. Лермонтов)». Варіант 1. Початковий рівень.
Завдання для підготовки до контрольної роботи за темою "Романтизм" складаються із 24 запитань, які складено за матеріалами підручника "Зарубіжна література. 9 клас" під редакцією В.М. Назарець. Мета цієї роботи - повторити тему та підготуватися до контрольних тестів.
Контрольна робота з теми «Романтизм». З’ясуйте, коли виникає й утверджується романтизм у Європі: а) у кінці ХVІІІ – першій половині ХІХ ст. б) у середині ХІХ ст. в) у другій половині ХІХ ст. Головний герой романтизму: а) пристосовується до реальної дійсності; б) не сприймає буденність, вирізняється із свого оточення . Які ліричні та ліро-епічні жанри розвивалися у добу романтизму? Визначте провідну тему «Кримських сонетів». Визначте віршовий розмір поезії
Сайт про українську, зарубіжну літературу та методику викладання. Романтизм. Анкета доби. Допомога учню. [ Завантажити файл (1.57 Mb) ]. 08.11.2013, 23:27. Романтиизм (фр. romantisme) — ідейний рух у літературі й мистецтві, що виник наприкінці 18 століття у Німеччині, Англії й Франції, поширився з початку 19 століття в Росії, Польщі й Австрії, а з середини 19 століття охопив інші країни Європи та Північної і Південної Америки. Романтизм (кн.XVІІІ ст. — 30 – 40 рр. ХІХ ст.). Анкета доби. Романтизм. Відеоурок В.Мухіна. Особливості романтизму як художнього методу, його естетичні засади. 1. 2. 3. 4. 5. Категорія: 9 клас | Додав: adriana.
Підготовка до контрольної робота № 3. Взаємодія романтизму і реалізму. Час: 00:00/00:40:00. Питання: 0/12. Зарубіжна література. 9 клас. Взаємодія романтизму і реалізму. Закрити. (098) 037-54-68 (057) 719-48-65 (066) 546-53-75.
Поетична сторінка Ол. Творчі роботи учнів. Робота в МАН як інди. Науково-дослідницька. Науково-дослідницька. Головна » Файли » Розробки уроків СЛ » 9 клас. Контрольна робота з теми «Із літератури ХVІІІ ст. Просвітництво» та з теми «Із літератури романтизму (Е.Т. А. Гофман)». 9 клас. [ Викачати з сервера (9.6 Kb) ]. 19.04.2013, 01:00. Категорія: 9 клас | Додав: Tetjana | Теги: Переглядів: 3889 | Завантажень: 951. Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Гіпермаркет Знань>>Зарубіжна література>>Зарубіжна література 9 клас>>Зарубіжна література: Контрольна робота № 4 (контрольний літературний диктант) Генріх Гейне, Джордж Байрон, А дам Міцкевич. ПІДСУМУЄМО Дайте відповіді на запитання 1. У чому виявилася специфіка історичного розвитку польського романтизму? 2. Які якості були притаманні персонажам польських поетів-романтиків? 3. Що зумовило інтерес польських романтиків до України? . Пригадайте • Що таке романтизм? Які його ознаки найбільш яскраво виявилися у творчості Міцкевича? • Що поєднує поезію Міцкевича з творчістю Байрона?
WordPress Shortcode. Link. контрольна робота із літераутри романтизму. 5,659 views. Share. 1. Із літератури романтизму Варіант 1 Початковий рівень 1. Укажіть, у яких важливих історичних подіях брав участь Дж. Г. Байрон, перебуваючи в Греції: а) став на бік народу, який захищав свою землю у війні з наполеонівською Францією; б) допомагав у визвольній боротьбі грецького народу проти турецького поневолення; в) брав участь у політичній боротьбі, ставши членом таємної організації карбонаріїв; г) у своїх політичних промовах захищав інтереси простого народу, виступав проти закону про застосування смертної кари щодо повсталих робітників. хк 11 клас дпм близького сходу. Maxim Hart. українське образотворче мистецтво хіх ст.
Инфоурок › Русский язык ›Тесты›Підсумкова контрольна робота з зарубіжної літератури для 9 класу. Підсумкова контрольна робота з зарубіжної літератури для 9 класу. Скачать материал. библиотека материалов. Добавить в избранное. Дата_ Клас_ Прізвище, імя:_ Підсумкова контрольна робота з зарубіжної літератури за рік. І варіант. Початковий та середній рівні. Єдність місця, єдність часу, єдність дії притаманна драматургії: а) романтизму; б) сентименталізму; в) класицизму. Головний герой романтизму: а) пристосовується до реальної дійсності; б) не сприймає буденність, вирізняється з-поміж свого оточення
Методична робота у школі. Шкільне методичне об. МО початкових класів. Категорія: Світова література | Додав: Irynamifm. Переглядів: 3174 | Завантажень: 884 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/1. Всього коментарів: 1.
Тема: контрольна робота № 4. За творчістю М. Ю. Лермонтова. Мета: перевірити рівень знань учнів із теми «Творчість М. Ю. Лермонтова»; роз-. вивати логічне мислення, формувати вміння концентрувати увагу на вико-. нанні завдання, застосовувати набуті знання; виховувати відповідальність, зібраність. Тип уроку: урок перевірки і контролю знань. В класицизму і романтизму; Г реалізму і сентименталізму. Відповідь: А. Середній рівень. 7. Установіть відповідність між описами і персонажами роману «Герой. нашого часу». 1 …був малий на зріст, і худий, і слабкий, як дитина; одна.
«Від романтизму до реалізму». Мета: перевірити рівень засвоєння вивченого матеріалу, його розуміння; розвивати навички. практичного застосування набутих знань, логічного мислення, зв’язного мовлення . 1. М. Лермонтова назвав спадкоємцем О. Пушкіна: а) Ф. Булгарін; 9 б) В. Бєлінський; г) П. Вяземський. 2. Вірш, який приніс славу М. Лермонтову, називається: а) «Бородіно»; б) «Прощавай, немита Росіє…»; 9 в) «Смерть поета». 3. У ліриці М. Лермонтова переважає: а) пейзаж; 9 б) морально-філософський струмінь; в) фольклорні мотиви. 4. Вірш М. Лермонтова «І нудно, і сумно» побудовано у формі: 9 а) запитань і відповідей; б) монологу; в) сповіді.
Контрольна робота з теми "Романтизм" для учнів 9 класу. Зарубіжна література. Автор: Свириденко Ілона Миколаївна. 9_klas_romantyzm.docx - 20.03 KB. Класи: 9 клас. Предмети: Зарубіжна література.
Контрольна робота № 2 за темою «Романтизм: творчість Г. Гейне, Дж. Ґ. Н. Байрона» . . 133. Взаємодія романтизму й реалізму . . 137. Урок 21. 9 клас. I семестр. Звідси випливає висновок: завдяки читанню ми переживаємо події разом із персонажами, як у реальному житті, отримуємо пев-ні відчуття в ситуаціях, у яких опиняються улюблені герої. Іноді це просто перевертає уявлення читача, і він змінює своє ставлення до життя, краще розуміє ситуацію, у якій сам опинився, або при-чини вчинків оточуючих. Художня література формує наш світогляд, причому не при-мусово: оцінюючи поведінку персонажів, зіставляючи різні по-гляди на життя, ми робимо усвідомлений вибір, а це — спосіб пі знати себе.
Назва: Тести. Зарубіжна література 9 клас Автор: І.М. Бойко Рік видання: 2011 Кількість сторінок: 114 Розмір файлу: 13 mb Формат файлу: .pdf. У пропонованому посібнику наводяться матеріали для підсумкового тематичного оцінювання знань учнів 9-го класу з курсу «Зарубіжна література», набутих протягом року. Ці завдання подані за чотирма рівнями складності. Крім того, пропонується добірка тестових завдань тренувального характеру у форматі ЗНО, які допоможуть учням краще підготуватися до підсумкового оцінювання. Тести містять такі форми завдань: завдання з вибором однієї правильної відповіді (закр.
Коментарі
Дописати коментар